Visit Turku Archipelagon Saaristo-brändi voitti Grand Prix’n Vuoden huiput -kilpailussa
Visit Turku Archipelagon uusi Saaristo-brändi on kerännyt merkittävää tunnustusta suomalaisen luovan suunnittelun kärkitapahtumassa, Vuoden huiput -kilpailussa.
Visit Turku Archipelagon uusi Saaristo-brändi on kerännyt merkittävää tunnustusta suomalaisen luovan suunnittelun kärkitapahtumassa, Vuoden huiput -kilpailussa.
Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRan ja Palvelualojen ammattiliitto PAMin teettämien selvitysten mukaan koulujen kesälomien siirto saa kannatusta sekä kansalaisilta että matkailu- ja ravintola-alan yrityksiltä.
Osuuskauppa Suur-Savo panostaa vahvasti Etelä-Savon matkailun kehittämiseen investoimalla vuosina 2024–2025 yhteensä lähes 15 miljoonaa euroa. Kehitystyö koskee kattavasti matkailun eri osa-alueita: liikkumista, majoittumista, ruokailua ja tapahtumien järjestämistä.
Ranua Resort (Ranuan Seudun Matkailu Oy) teki viimevuonna yhtiön historian parhaan liiketuloksen. Vuoden 2024 liikevaihto ja käyttökate olivat ennätyshyvät.
Kesän lomia myydään nyt viime vuotta vauhdikkaammin, erityisesti kiinnostavat uudet kohteet sekä aktiivilomat.