Kirsi Koivula tuo Messukeskukseen monipuolista kokemusta B2B-markkinoinnin ja -tapahtumien parista. Kuva Messukeskus

Helsingin Messukeskus vahvistaa Messut-liiketoimintaansa muodostamalla uuden liiketoimintaryhmän ja nimittämällä sen johtoon liiketoimintapäälliköksi tradenomi Kirsi Koivulan.

Koivula siirtyy Messukeskukseen Alma Mediasta, jossa hän on työskennellyt monipuolisissa markkinoinnin, myynnin ja tapahtumatuotannon tehtävissä B2B-markkinoinnin ja -tapahtumien parissa. Koivulalla on kokemusta myös messualalta. Hän on aiemmin toiminut Helsingin Messut Oy:n tuotekehityksessä ja tapahtumatuotannossa Wanhassa Satamassa.

Messukeskuksessa Koivulan liiketoimintavastuuseen kuuluvat mm. FinnBuild, FinnSec, Kiinteistö, Turvallisuus ja Sähkö – Electricity -messut sekä uusien tapahtumien tuottaminen osana Messukeskuksen tuotekehitystä.

Koivula raportoi tehtävistään Messut-liiketoiminnan liiketoimintajohtaja Mikko Horpulle.